Spak = chuť tradice z jižních Čech
Spolupráce s klientem Spak začala na produktové komunikaci. Ve spolupráci s kulinářskými odborníky jsme jejich portfolio rozplánovali do receptů na celý rok tak, abychom oslovili odpovídající cílové skupiny. Promyšlenou komunikací jsme dostali produktové novinky na stránky lifestylových časopisů jako redakční tipy k vyzkoušení. O výrobky Spak jsme nechali soutěžit čtenáře a čtenářky magazínů. Spak je rodinná firma, poprosili jsme proto jejího zakladatele o účast na setkání s novináři. To se setkalo s velkým úspěchem.
Cílené PR s dosahem
Pravidelně připravujeme komunikaci, která zdůrazňuje nejen kvalitu výrobků, ale také hodnoty značky a její spojení s českým trhem. Díky našim aktivitám je Spak vnímán jako lídr na trhu dochucovadel, který klade důraz na tradici i inovace. Současně se snažíme vždy využít unikátních dat nebo příležitostí k získání co nejrelevantnějšího mediálního prostoru. Nejinak tomu bylo při poslední návštěvě pana Hanse Petera Spaka v Praze, kterou jsme mediálně vytěžili.
Lokální obsah s příchutí autenticity
Součástí naší spolupráce je i tvorba vizuálního obsahu – od profesionálních fotografií až po videa, která prezentují nejen samotné produkty, ale i příběh jejich vzniku. Focení a natáčení obsahu probíhá pravidelně a je vždy zaměřeno na to, aby produkty Spak vynikly v tom nejlepším světle.
Produkční podpora při uvedení novinek
Letos značka Spak na trh uvedla produktovou novinku, kterou jsme slavnostně představili médiím. Zajistili jsme produkci speciálního eventu pro novináře, na který dorazilo přes 30 redaktorů lifestylových, retailových, ale i zpravodajských titulů. Akce získala významný mediální prostor.