Daruj cestu domů Cestě domů

Daruj cestu domů Cestě domů

Focení a natáčení obsahu Digitální marketing
Cesta domů je mobilní hospic, který poskytuje neocenitelnou pomoc lidem v závěrečné fázi života. S touto úctyhodnou organizací jsme mohli realizovat původní kampaň na získání nových dárců. Zde jsme poznali tým oddaných profesionálů milujících svou práci - což na nás natolik zapůsobilo, že organizaci pravidelně věnujeme hodiny naší práce bezplatně v rámci našeho 'dobro' projektu. Pomohli jsme Cestě domů s medializací charitativního koncertu nebo charitativní dražby uměleckých děl.

Cesta domů poskytuje poradenské služby v oblasti péče o nevyléčitelně nemocné a umírající. Pacientům poskytuje v jejich vlastním prostředí zdravotnické služby 24 hodin denně 7 dní v týdnu a jejich blízkým podporu v každodenní péči. Pomáhá pozůstalým v době zármutku. Zároveň se snaží o zvýšení povědomí v oblasti paliativní péče formou vzdělávání odborníků a osvětových kampaní. Naštěstí existuje řada umělců a známých osobností, které tuto organizaci podpoří bez nároku na honorář. My jsme taky srdcaři.

Vizuální obsah
Daruj cestu domů Cestě domů
Digitální marketing

Kampaň #darujcestudomu

Na podzim roku 2022 jsme navrhli a zrealizovali digitální fundraisingovou kampaň #darujCestudomů, která za jeden měsíc přinesla neziskové organizaci 182 dárců v hodnotě 280.651 Kč. Přitom náklady na reklamu (Facebook, Seznam.cz, Google) činily jen 89.169 Kč. Vydělala tedy 191.482 Kč. 

Pro oslovení prvodárců jsme zvolili silné téma, které kladlo otázku: 'Co budeš dělat v následujících dvou týdnech? A co bys dělal, pokud bys zjistil, že jsou tvoje poslední?' DVA TÝDNY ŽIVOTA, právě tolik času obvykle zbývá lidem, o které Cesta domů pečuje.

Přibližně 80 % lidí si přeje zemřít doma, ve známém prostředí, obklopeni svými blízkými, ale jen 20 % se toto přání skutečně splní. Naše kampaň proto vyzývala dárce, aby se zamysleli nad tím, jak by chtěli prožít své poslední dva týdny života, a aby podpořili organizaci, která toto přání naplňuje pro ty, kteří mají tu možnost.

Hashtag #darujcestudomu spojoval celou kampaň a vyzýval dárce, aby přispěli na zajištění péče, která vrací důstojnost a klid do posledních chvil života. Díky kampani se podařilo oslovit nové dárce a zvýšit povědomí o důležitosti podpory této jedinečné služby.

Na podzim roku 2023 jsme pro Cestu domů zajistili medializaci dvou společensko-kulturních akcí. Tou první byl charitativní koncert Vojty Dyka v pražské La Fabrice. Citlivou formou jsme poukázali na pozitivní osobní zkušenost zpěváka s Cestou domů. V posledních dnech odchodu mého otce z tohoto světa nám velmi pomohli pracovníci domácího hospice Cesta domů. Pokojné dny tátova důstojného odchodu na druhý břeh byly svým způsobem nejkrásnější a nejsilnější v mém životě,“ popsal zpěvák a hudebník Vojta Dyk.

Tou druhou námi medializovanou událostí byla dobročinná aukce uměleckých děl v hotelu Hilton Prague, jejíž výtěžek (3.863.012 Kč) putoval na zlepšení kvality paliativní péče. Těší nás, že hodnota výtěžku byla o cca jeden milion vyšší než v předchozím ročníku. 

V Surikatě máme rádi design a výtvarné umění, proto jsme této práci věnovali maximum. Byli jsme přesvědčeni o jedinečnosti vybraných děl, a tak jsme do tiskové zprávy sehnali také komentář nezávislé kritičky umění. „Letošní aukční položky považuji za aktuální, vyvážené a především opravdu hodnotné. Nejde o věci, které umělcům spadnou ze stolu, ale o skutečné sběratelské kousky. Zasloužily by si napínavou dražbu, aby autorům nekazila tržní ceny a přinesla také důstojný výtěžek Cestě domů a na cestu nás všech,“ komentuje letošní kolekci nezávislá kritička umění Lenka Lindaurová.

Díky pečlivě zpracovaným podkladům pro média jsme zajistili medializaci obou akcí v souhrnné hodnotě 286.438 Kč (AVE).

Nezávazně poptat

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.