Čtyři roky precizní spolupráce pro OpticLab
Nacházeli jsme pro OpticLab nová témata a pohledy, které byly atraktivní pro redakce a zároveň prezentovaly produkty nebo profesionální služby OpticLabu. Pravidelně jsme přinášeli světové módní trendy do českých médií a ukazovali příklady luxusních brýlí, které se dají pořídit i v e-shopu OpticLabu. Věnovali jsme se edukaci měření zraku, výběru vhodných brýlových obrub i skel pro různé sporty a příležitosti. Radili jsme, jak vybrat brýle podle barevné a stylové typologie osobnosti. Nechali jsme redaktorky nahlédnout do zákulisí optik, nechat si změřit zrak a vyzkoušet odborné poradenství. To vše s přátelským a individuálním přístupem.
Butiková setkání pro novináře
Jedním z klíčových pilířů naší spolupráce byla produkce exkluzivních setkání pro novináře. Vytvářeli jsme jedinečné zážitky v rámci butikových eventů, kde jsme prezentovali nejen nejnovější kolekce brýlí, ale i odborné znalosti a profesionální přístup OpticLab. Díky těmto akcím jsme navázali silné vztahy s médii a zajistili, že značka OpticLab rezonovala mezi odbornou veřejností.
Individuální mediální výstupy
Každý mediální výstup pro nás byl cenný, a proto jsme se zaměřili na individuální akvizici mediálního prostoru. OpticLab díky naší práci získával pravidelný a relevantní mediální prostor v prestižních magazínech a lifestylových médiích, které jsme pro klienta nakupovali a distribuovali do jednotlivých poboček.
Rafinované public relations
Vedle eventů a mediálních výstupů jsme se starali o produktové PR, díky kterému se produkty OpticLab dostaly do popředí zájmu nejen zákazníků, ale i novinářů nejprestižnějších českých tištěných i online titulů. Vždy jsme kladli důraz na to, aby se prezentace značky opírala o kvalitu, inovace a módní trendy.