Beko! Partner pro bezstarostnou domácnost i inovace
Světový výrobce spotřebičů Beko si nás vybral pro spolupráci s očekáváním rychlých a měřitelných komunikačně-marketingových výsledků. To se nám podařilo. Základem byla promyšlená strategie a komunikační kampaň šitá na míru aktuálním potřebám klienta pro český a slovenský trh. Ponořili jsme se do problematiky úspor, spotřeby a statistik, abychom vymysleli atraktivní témata a podložili je ověřenými daty. Otevřeli jsme se vzájemně prospěšné spolupráci s dalšími subjekty a CSR. Potřebný mediální prostor, který jsme nezasáhli prostřednictvím PR, jsme výhodně nakoupili.
PR bez starostí
V oblasti PR se nám průběžně daří získávat kvalitní mediální prostor, který umožňuje značce Beko prezentovat nejnovější technologie a produkty. Ať už jde o lifestylová média nebo odborné technologické rubriky, vždy se snažíme, aby Beko bylo vidět tam, kde je to nejdůležitější. Přesně v souladu s jejich kampaňovým claimem: Bezstarostný život s Beko.
Focení a natáčení plné chutí
Při vytváření vizuálního obsahu jsme s Beko spolupracovali v jejich kulinárním studiu, kde vznikla série receptů ve spolupráci s vítězem MasterChef Česko 2023. Fotografie a videa z tohoto projektu nejen že skvěle prezentují produkty Beko, ale zároveň přinášejí inspiraci všem, kdo rádi vaří a chtějí mít v kuchyni ty nejlepší pomocníky.
Digitální marketing, který vydělává
Pro Beko jsme připravili unikátní kampaně zaměřené na specifické kategorie spotřebičů, ty jsme spustili ve spolupráci s předními partnerskými e-shopy. Výsledek? Prokazatelný nárůst prodejů, což je pro nás důkaz, že dobře cílený digitální marketing opravdu funguje. Navíc vše s ještě efektivnějšími výsledky než jsme klientovi zcela realisticky před kampaněmi nastavili.
Přesně cílený a promyšlený nákup médií
Ať už jde o lifestylová média nebo odborné technologické rubriky, vždy se snažíme, aby Beko bylo vidět tam, kde je jeho cílový zákazník. Například v pořadu Snídaně na TV Nova jsme zajistili vysílací čas pro rozhovor, ve kterém školitelka značky vysvětlila divákům všechny úsporné technologie spotřebičů Beko. Je to jeden z příkladů naší práce v oblasti nákupu médií, díky které se značka dostává přímo k cílové skupině.