Nově pečujeme o klienta TGTG
Mezinárodní spolupráce
Too Good To Go je globálním hybatelem uvědomělejšího spotřebního chování. Spolupráce s TGTG je unikátní v tom, že se jedná o nadnárodní společnost s lokálním dosahem. Úzce koordinujeme aktivity s centrálou a přizpůsobujeme obsah na sociálních sítích místnímu publiku, aby reflektoval jejich potřeby a zůstal v souladu s globální strategií. Díky analýze trendů zajišťujeme, aby klíčová sdělení byla nejen srozumitelná, ale také kulturně relevantní.
Výkonný lokální obsah
Kromě správy sociálních sítí se věnujeme také tvorbě lokálního vizuálního obsahu – fotíme a natáčíme autentické příběhy. Ty ukazují, jak aplikace Too Good To Go pomáhá zachraňovat jídlo v České republice. Zachycujeme to, co se děje za kulisami záchrany potravin, ať už jde o malé kavárny, známé restaurace nebo velké hotely.
Bez produkce to nejde
Značce pomáháme také s širokou škálou dalších navazujících aktivit. Zajišťujeme produkci pro kampaně Too Good To Go, které mají za cíl nejen informovat, ale i inspirovat k akci. V každém projektu klademe důraz na autentičnost a udržitelnost, což dokonale ladí s filozofií této globální aplikace.
Dobrovak ze surikatí dílny
Když se spojí slova „Dobro“ a „Vak“ vznikne „Dobrovak“. Pro nově vstupující značku na český trh jsme vymysleli novotvar, který přesně vystihuje podstatu jejich produktu – tedy název pro tašku, díky které mohou spotřebitelé bojovat proti plýtvání potravinami.
Jak to funguje? V aplikaci si zákazník vybere, ze kterého místního podniku chce koupit neprodané přebytky jídla. Pak si přijde vyzvednout balíček dobrot (Dobrovak) do daného podniku. Tím zachrání nezávadné potraviny před vyhozením. A to za poloviční nebo nižší cenu. Dobrému jídlu tak dáváme druhou šanci.