Nově pečujeme o klienta TGTG

Nově pečujeme o klienta TGTG

Správa sociálních sítí Textový obsah Produkční služby Focení a natáčení obsahu Influencer marketing
Nemáte rádi plýtvání potravinami? My taky ne. A víte, že jich každý Čech v průměru vyhodí 91 kilo ročně? Svůj podíl na tom mají obchody a restaurace, které neprodané jídlo stahují z prodeje a likvidují. Značka Too Good To Go vstoupila na český trh, aby gastro podnikům umožnila odbyt potravinových přebytků a zároveň zákazníkům nabídla dobré jídlo za výhodné ceny. V roce 2024 jsme se postarali o úspěšný komunikační launch značky a hladkou adaptaci na náš trh. Od začátku spravujeme jejich sociální sítě a tvoříme lokální obsah, který inspiruje Čechy k záchraně jídla.
Správa sociálních sítí

Mezinárodní spolupráce

Too Good To Go je globálním hybatelem uvědomělejšího spotřebního chování. Spolupráce s TGTG je unikátní v tom, že se jedná o nadnárodní společnost s lokálním dosahem. Úzce koordinujeme aktivity s centrálou a přizpůsobujeme obsah na sociálních sítích místnímu publiku, aby reflektoval jejich potřeby a zůstal v souladu s globální strategií. Díky analýze trendů zajišťujeme, aby klíčová sdělení byla nejen srozumitelná, ale také kulturně relevantní.

Vizuální obsah

Výkonný lokální obsah

Kromě správy sociálních sítí se věnujeme také tvorbě lokálního vizuálního obsahu – fotíme a natáčíme autentické příběhy. Ty ukazují, jak aplikace Too Good To Go pomáhá zachraňovat jídlo v České republice. Zachycujeme to, co se děje za kulisami záchrany potravin, ať už jde o malé kavárny, známé restaurace nebo velké hotely.

Nově pečujeme o klienta TGTG
Produkční práce

Bez produkce to nejde

Značce pomáháme také s širokou škálou dalších navazujících aktivit. Zajišťujeme produkci pro kampaně Too Good To Go, které mají za cíl nejen informovat, ale i inspirovat k akci. V každém projektu klademe důraz na autentičnost a udržitelnost, což dokonale ladí s filozofií této globální aplikace.

Nově pečujeme o klienta TGTG
Textový obsah

Dobrovak ze surikatí dílny

Když se spojí slova „Dobro“ a „Vak“ vznikne „Dobrovak“. Pro nově vstupující značku na český trh jsme vymysleli novotvar, který přesně vystihuje podstatu jejich produktu – tedy název pro tašku, díky které mohou spotřebitelé bojovat proti plýtvání potravinami.

Jak to funguje? V aplikaci si zákazník vybere, ze kterého místního podniku chce koupit neprodané přebytky jídla. Pak si přijde vyzvednout balíček dobrot (Dobrovak) do daného podniku. Tím zachrání nezávadné potraviny před vyhozením. A to za poloviční nebo nižší cenu. Dobrému jídlu tak dáváme druhou šanci.

Nezávazně poptat

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.