Značce BYD jsme pomohli vstoupit na český trh

Značce BYD jsme pomohli vstoupit na český trh

Správa sociálních sítí Public Relations Textový obsah Focení a natáčení obsahu
Prvního dubna 2025 jsme ve spolupráci s eventovou agenturou CreativePro uvedli značku BYD, světového lídra v elektromobilitě, na český trh. Na slavnostní launch ve Foru Karlín přijaly naše pozvání desítky novinářů z automotive, ekonomických, zpravodajských i lifestylových médií a stejně tak desítky influencerů. Výsledkem byly stovky PR mediálních výstupů napříč tituly i formáty a celkové zásahy v řádu desítek milionů.
Textový obsah a Vizuální obsah

Lokální obsah s globálním potenciálem

Před samotným uvedením jsme pro BYD kompletně lokalizovali všechny materiály – od tiskových zpráv po detailní popisy jednotlivých modelů. Krátce před akcí jsme měli k dispozici vozy, se kterými jsme připravili originální foto a video obsah v historickém centru Prahy i na středočeském venkově. Tento vizuální materiál se stal základem pro launch, sociální sítě i další komunikaci značky.

Správa sociálních sítí

Sociální sítě s dynamickým rozjezdem

Veškerý obsah na sociálních sítích aktivně podporujeme, aby se dostal ke správné cílové skupině. Neustále optimalizujeme kampaně a přizpůsobujeme je aktuálním komunikačním peakům klienta. Za měsíc červen jsme dosáhli více než 7 milionů zobrazení pouze na českém a slovenském trhu. To vše s ohledem na legislativní specifika spojená s oborem podnikání klienta.

Public Relations

Public Relations s maximálním dosahem

Díky pečlivé práci s médii a influencery se launch BYD stal jednou z nejsledovanějších událostí v oblasti elektromobility v Česku. Značka se objevila v hlavních zpravodajských relacích, v prestižních ekonomických i lifestylových titulech a na sociálních sítích influencerů s celkovým dosahem přesahujícím 10 milionů lidí.

Značce BYD jsme pomohli vstoupit na český trh

Nezávazně poptat

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.