

Značce BYD jsme pomohli vstoupit na český trh
Lokální obsah s globálním potenciálem
Před samotným uvedením jsme pro BYD kompletně lokalizovali všechny materiály – od tiskových zpráv po detailní popisy jednotlivých modelů. Krátce před akcí jsme měli k dispozici vozy, se kterými jsme připravili originální foto a video obsah v historickém centru Prahy i na středočeském venkově. Tento vizuální materiál se stal základem pro launch, sociální sítě i další komunikaci značky.
Sociální sítě s dynamickým rozjezdem
Veškerý obsah na sociálních sítích aktivně podporujeme, aby se dostal ke správné cílové skupině. Neustále optimalizujeme kampaně a přizpůsobujeme je aktuálním komunikačním peakům klienta. Za měsíc červen jsme dosáhli více než 7 milionů zobrazení pouze na českém a slovenském trhu. To vše s ohledem na legislativní specifika spojená s oborem podnikání klienta.
Public Relations s maximálním dosahem
Díky pečlivé práci s médii a influencery se launch BYD stal jednou z nejsledovanějších událostí v oblasti elektromobility v Česku. Značka se objevila v hlavních zpravodajských relacích, v prestižních ekonomických i lifestylových titulech a na sociálních sítích influencerů s celkovým dosahem přesahujícím 10 milionů lidí.
