Whirlpool ví, na čem záleží

Whirlpool ví, na čem záleží

Správa sociálních sítí Public Relations Focení a natáčení obsahu Influencer marketing Digitální marketing
Chytře a tiše fungující domácnost. Design, který zapadne. Technologie, jež myslí za vás. Whirlpool posouvá každodenní rutinu na vyšší level – a my jsme rádi, že u toho můžeme být s ní. Rok 2025 pro nás znamenal zásadní rozšíření spolupráce: z Beka jsme se rozrostli do celé rodiny značek, přidali jsme sociální sítě, influencer marketing, produkci, slovenský trh i media buying. No, není toho tedy úplně málo...
Public relations

PR: Značka stále na očích

Se značkou Beko jsme začínali už v roce 2024. Tehdy jsme zajišťovali čistě PR pro český trh a digitální kampaně pro Česko a Slovensko. V roce 2025 ale služby zásadně nabobtnaly. Přibyl Whirlpool. Přibylo Slovensko. A přibylo i media buyingové křídlo, díky kterému dnes značce zajišťujeme další silný komunikační kanál s výrazným mediálním zásahem. 

Výsledkem je konzistentní komunikace napříč regiony, jednotný tón a témata s jasným dopadem. Od technologických inovací až po praktické tipy, jak vnést do života větší kvalitu.  

Whirlpool ví, na čem záleží
Správa sociálních sítí

Sociální sítě: inspirace, styl a autenticita

Whirlpool míří na publikum, které ví, co chce a tomu odpovídá i způsob komunikace. Na sítích držíme čistý a inspirativní vizuál, prémiový obsah a témata, která spotřebitele inspirují i v běžném životě. Vysvětlujeme nové technologie, reagujeme na trendy a nebojíme se ani lokálních formátů – třeba s ambasadorem značky Martinem Košťálem. A to stále ještě není vše. Pro profily na obou trzích zajišťujeme i influencery a UGC tvůrce. Autentická kombinace, jež funguje dlouhodobě a bez příkras. 

Digitální marketing

Digitální marketing jako vítr do plachet salesu 

Digitál jsme dělali už u Beka. Ale až se vstupem Whirlpoolu a expanzí do roku 2025 se z něj stal učiněný stroj na konverze, a to jak v Česku, tak i na Slovensku. Pomáháme s lokalizací, spravujeme kampaně podporující PR, social i velké brandové a aktivační projekty. Jednotná strategie, jedno vedení, jedna smečka.  

Produkční práce

Tady vzniká všechno, co vidíte

Fotky. Videa. Lifestylové materiály. Recepty. Ambasadorský obsah. Značná část lokálního obsahu vzniká přímo u nás – v Surikata Studiu v Paláci Lucerna, kde jsme v roce 2025 vybudovali unikátní designový prostor vybavený spotřebiči obou značek. 

Spolu s ambasadorem Martinem Košťálem ukazujeme, jak dostat do života víc pohybu a zdravých návyků, aniž by člověk převrátil svůj denní rytmus vzhůru nohama. V PR pomáháme tvořit silné příběhy. V socialu držíme autenticitu. A v digitálu zvedáme výkon. 

Dětský čin roku: dobro, které si zaslouží být vidět

Whirlpool už 21 let stojí za projektem Dětský čin roku. A v roce 2025 jsme mu oblékli úplně novou vizuální identitu – od čerstvého vizuálu až po celý nový web, který konečně odpovídá tomu, jak silný a krásný tenhle projekt je. 

Abychom ho posunuli dál, udělali jsme detailní průzkumy přímo mezi dětmi formou tří focus groups. Zjišťovali jsme, co je dnes motivuje ke konání dobra, co je naopak brzdí a jakým způsobem s nimi mluvit srozumitelně tak, aby se v tom cítily dobře a chtěly se zapojit. 

Díky tomu teď komunikujeme celý projekt přesně tak, jak má znít pro děti, rodiče i školy. Konzistentně. Kontinuálně. A s respektem k tomu, jak se dobro dál šíří a rozkvétá – když k tomu má správné podmínky. 

Whirlpool ví, na čem záleží

Nezávazně poptat

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.